Ervaringen

Mirjam

“Ik ken Simone inmiddels een aantal jaar en heb zowel groepslessen, small group lessen als af en toe een individuele les gevolgd. Al haar yogalessen zijn afgestemd op de energie van de groep of de persoon. En daarmee helpt ze je verder met de vraagstukken die bij je spelen en die zich uiten in de yogabewegingen. Ook in een groep heeft ze aandacht voor jou als individu en het proces dat je doormaakt. Heel bijzonder om dat te mogen meemaken. Met haar wijsheid helpt ze je de stappen te zetten, waar je aan toe bent. Door haar oprechte aandacht, gerichte individuele oefeningen en een gave om te voelen wat er gebeurt, heb ik stappen kunnen zetten om zelf beter te voelen wat er in mijn lichaam gebeurt en daar ook naar te luisteren. Als het nodig is , laat ze je na de les niet los, maar blijft ‘meekijken’ zoals ze zelf zegt. Ze is een bijzonder persoon met een bijzondere gave. Dank je wel Simone, voor wat je tot nu toe voor me hebt gedaan.”

Willem

Beste Simone en Emiel,

Afgelopen zomer was ik bij jullie in Dieren voor een consult over extra voedingssupplementen i.v.m. aanhoudende pijnklachten in de bovenbenen.

Jullie waren druk aan het verbouwen om de eigen yogastudio aan huis te realiseren  en jullie zijn nu gestart met lesgeven in jullie eigen studio.

Simone, afgelopen jaar heb ik op maandag bij het yogahuis Doetinchem, vinyasa les gevolgd bij jou, afgelopen jaren hebben ik diverse docenten gehad maar jij bent een van de toppers. De rust, kennis en prettige manier van lesgeven is een belevenis, ik kom dan ook met plezier elke week. Ik ben er van overtuigd dat je er een succes van gaat maken, met je eigen yoga-school, maar hoop dat je ’s-maandags les blijft geven bij het yogahuis te Doetinchem.

Ook de begeleiding en adviezen bij pijnklachten of blessures zijn een waardevolle aanvulling en helemaal met de ondersteuning van je man Emiel, die ook de nodige kennis heeft en die mij met zijn advies binnen 14 dagen van de klachten afgeholpen heeft.

Ik ben overtuigd van jullie onderneming en wens jullie samen een succesvolle  verdere ontwikkeling hiervan.

Mary

Sinds ruim een jaar volg ik yogalessen bij Simone.
Ik had moeite met ontstressen en had een onregelmatige ademhaling.
Door de zeer persoonlijke aandacht elke week, de analyses hiervan en de gerichte oefeningen, kan ik zeggen dat ik veel beter in mijn vel zit.
Vol energie kom ik elke week uit de lessen terug thuis.
Ik ben zelfs zo ontspannen dat ik tijdens de meditatie in slaap val, dat zou ik voorheen niet kunnen. Simone bedankt voor al je aandacht, geduld en sympathie en van je fijne lessen die je met passie en plezier geeft.

Wilma

Via het Yoga Huis volg ik Vinyasa Yoga bij Simone.

In de groep is er aandacht en persoonlijke begeleiding van haar. Wanneer er ongemakken zijn door b.v. pijn of astma geeft ze de ruimte en adviezen om hiermee om te leren gaan. Ik voel mij dan lichtvoetig.

Bovendien heb ik van Simone bepaalde kruidentherapie ervaren. Met kennis en deskundigheid ben ik hiermee goed begeleid.

Desiree

Yoga is voor mij even helemaal niets doen, behalve met mezelf bezig zijn. Simone zorgt er met haar rustige vriendelijke stem voor dat ik zelf nergens anders meer aan denk!

Vanaf het begin af aan voel je je meteen welkom en thuis. De lesruimte is prettig en de sfeer is warm en gezellig.

Intense oefeningen die Simone met liefdevolle aandacht geeft, en die echt iets met je lichaam doen, worden opgebouwd. De lessen zijn afwisselend, met een goede combinatie van yoga en meditatie ondersteund door een rustige muziek.

Fijn vind ik hoe Simone de oefeningen uitlegt waar de oefeningen voor zijn en bij welke klachten ze hulp vol kunnen zijn.

Tijdens de meditatie komen er steeds andere onderwerpen aanbod, die je kunnen helpen om op een andere manier naar het leven en de keuzes daarin te kijken.

Tot slot, geeft Simone ons alle tijd om rustig bij te komen, met een kopje kruidenthee. Voor mij is het elke week weer opnieuw een bijzondere ervaring!